• עגלת קניות
  • תקנון האתר
  • Myaccount החשבון שלי
  • לתשלום
  • מעקב הזמנות
  • Facebook
  • YouTube
OneNight – המזרן עליו יום אחד כולם ישנו OneNight – המזרן עליו יום אחד כולם ישנו
  • המוצרים שלנו
    • מזרנים
    • בסיסים וראשי מיטה
    • מוצרים נלווים
  • אודות
  • שאלות ותשובות
  • אחריות
  • צור קשר
  • עגלת קניות
  • עמוד הבית
  • המוצרים שלנו
    • מזרנים
    • בסיסים וראשי מיטה
    • מוצרים נלווים
  • אודות
  • שאלות ותשובות
  • אחריות
  • צור קשר
  • עגלת קניות
  • עמוד הבית
כיצד אתנסה במזרן?

אנו מאמינים כי נסיון של כמה דקות באולם תצוגה, לא מאפשר התרשמות איכותית. בד בבד אנחנו יודעים שמזרן מעולה (כמו רכב מעולה), יתאים ל 99.9% מהאוכלוסייה. OneNight תוכנן ועוצב עפ"י המפרט הטכני הגבוה ביותר הקיים בשוק, ועל פי נסיונינו הוא מאפשר שינה איכותית וחוויה יחודית במחיר אטרקטיבי במיוחד.

ניתן להזמין, ולקבל את המוצר ל * 30 ימי ניסיון (יותר נכון לילות), ללא התחייבות כאשר המוצר באריזתו המקורית (ניילון דק המאפשר שינה). 

לא אהבתם? מחזירים ומקבלים החזר כספי מלא. 

30 לילות ניסיון?

ניתן להזמין, ולקבל את המוצר ל 30 ימי ניסיון (יותר נכון לילות), ללא התחייבות. לא אהבתם? מחזירים ומקבלים החזר כספי מלא. 

  • ימי הניסיון באריזה מקורית בלבד, ולמידות 140/190 ו 160/200 
כיצד אבדוק את סטאטוס ההזמנה?

מייד עם סיום הרכישה, תוכלו בכל עת להיכנס למקום יעודי באתר (קישור ישלח בהודעת דוא"ל), להזין את מספר ההזמנה ולצפות במצב ההזמנה ובמצב המכולה (שקלול של סך כל הזמנות מספק זה).

מה עלי לעשות לאחר הרכישה?

אינכם נדרשים לדבר!
אנו נטפל בהזמנה מול הספק, נדאג לשילוח הימי, לשחרור מהמכס ולמשלוח (ולהרכבה באם נדרש), עד הבית.

 

כמה זמן נמתין להגעת המוצרים?

זמן האספקה הוא כ 14 ימי עבודה מרגע אישור ההזמנה והשלמת התשלום. 

כעת לדוגמה, זמן ההמתנה למזרן עומד על 9 ימי עבודה; פחות מזמן ההמתנה למזרן הנרכש בחנות בארץ… כמו כן, מאחר ומדינות היצור נמצאות באירופה, ההובלה הימית אורכת כשלושה ימים (ולא חודש וחצי כמו מוצרים המגיעים מסין), וכך אנו יכולים להבטיח זמן המתנה קצר יחסית.

ומה בנוגע לאחריות ושירות?

אנו אחראיים לאספקת המוצר באופן מושלם לביתכם, כולל ביטוחו בכל שלבי השילוח (ימי ויבשתי). לכל המזרנים אחריות מלאה לחמש (5) שנים:

 

הפלטפורמה מציעה מוצרי פרימיום בלבד! לא ניתן למצוא באתר מוצר שאיננו כזה (לא כעת ולא בעתיד).

מוצר פרימיום לא דורש שירות ולא מתקלקל.  אחריות לחמש שנים, מתומחרת ב כ 20% מעלות המוצר. אין בכוונתינו להעמיס עלות מיותרת ללקוח.  יש בכוונתינו להנגיש את המוצרים האיכותיים ביותר, במחיר השווה לכל נפש! 

האחריות למזרן היא (שלא כמו בשוק המזרנים), מלאה וכוללת את כל היבטי המזרן (ולא רק את מערכת הקפיצים מעבר לשנה הראשונה, כפי הנהוג בישראל – 7 שנות אחריות, שנה על הכל ועוד 6 על מערכת הקפיצים בלבד…:-). במקרה של תקלה, יושב המצב לקדמותו ללא כל עלות מצד הלקוח (אין תשלום על ביקור טכנאי, וכו'). למען הסר הספק, אחריות איננה ביטוח, ואיננה כוללת נזקים הנגרמים למוצר ע"י המשתמש, כגון כתמים, קרעים וכו'.

הפלטפורמה עוסקת במכירה ישירה (B To C) מהיצרן לצרכן. ללא תיווך! אין לנו ספק, כי לאחר ההיכרות עם המוצרים לא תרצו לרכוש במקום אחר!

פערי המחירים באמת מגיעים ל 75%?

במילה אחת: כן!

 

אנו משלמים דמי תיווך ותפעול (והרבה), לכל אורך השרשרת: ליצרן, ליבואן, לקמעונאי, לסיטונאי, למערך השיווק, המכירות, השירות ו… הבנתם את העסק?

 

בקניה ישירה מהיצרן, משלמים רק על המוצרים וחוסכים בענק!

אנו זמינים לשאלות והתייעצות, בטופס המקוון בתחתית העמוד,
בטלפון: 03-6991779 , או בפייסבוק:
Facebook
קישור אל תקנון האתר




    • בסיסים וראשי מיטה

      בסיסים וראשי מיטה (3)

    • מוצרים נלווים

      מוצרים נלווים (4)

    • מזרנים

      מזרנים (2)

    Social media
    • Facebook
    • YouTube
    © All rights reserved to btimporter.co.il
    maof-design | Web Design
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסט
    • הקטן טקסט
    • גווני אפור
    • ניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכה
    • רקע בהיר
    • הדגשת קישורים
    • פונט קריא
    • איפוס