אנו אחראיים לאספקת המוצר באופן מושלם לביתכם, כולל ביטוחו בכל שלבי השילוח (ימי ויבשתי). לכל המזרנים אחריות מלאה לחמש (5) שנים:
הפלטפורמה מציעה מוצרי פרימיום בלבד! לא ניתן למצוא באתר מוצר שאיננו כזה (לא כעת ולא בעתיד).
מוצר פרימיום לא דורש שירות ולא מתקלקל. אחריות לחמש שנים, מתומחרת ב כ 20% מעלות המוצר. אין בכוונתינו להעמיס עלות מיותרת ללקוח. יש בכוונתינו להנגיש את המוצרים האיכותיים ביותר, במחיר השווה לכל נפש!
האחריות למזרן היא (שלא כמו בשוק המזרנים), מלאה וכוללת את כל היבטי המזרן (ולא רק את מערכת הקפיצים מעבר לשנה הראשונה, כפי הנהוג בישראל – 7 שנות אחריות, שנה על הכל ועוד 6 על מערכת הקפיצים בלבד…:-). במקרה של תקלה, יושב המצב לקדמותו ללא כל עלות מצד הלקוח (אין תשלום על ביקור טכנאי, וכו'). למען הסר הספק, אחריות איננה ביטוח, ואיננה כוללת נזקים הנגרמים למוצר ע"י המשתמש, כגון כתמים, קרעים וכו'. לאחר שנה ממועד הרכישה באם יוחלף המוצר, ישלם הלקוח על הובלה המוצר החדש בלבד, באם יבחר באופציה זו. אופציה אחרת היא להוביל את המוצר עצמאית.
הפלטפורמה עוסקת במכירה ישירה (B To C) מהיצרן לצרכן. ללא תיווך! אין לנו ספק, כי לאחר ההיכרות עם המוצרים לא תרצו לרכוש במקום אחר!